התחלת עונת אוקטובר 2012 – חלק ד'

הנה חלק ד' ולפני הסיכום יצא! חלק הסיכום יחכה לעוד שלוש או ארבע סדרות ואז אסכם לכם את כל מה שראיתי עד כה ומה דעתי על זה. בינתיים, הגענו לחלק ד' שיתרכז בעיקר בסדרות של נויטאמינה, אבל יש עוד דברים מעניינים מסביב, אז יש למה לקרוא.

והנה רשימת החלקים הקודמים:
חלק א'
חלק ב'
חלק ג'

גם אם סיימתי בערך את העונה עדיין יהיו פוסטים חדשים בימים הקרובים ככה ששווה להכנס ולראות.

בנוסף לזה, תוכן העניינים של הבלוג די מעודכן אז אולי תמצאו שם פוסטים מעניינים.

והנה לרשימה של חלק ד'

  • Teekyuu
  • Sakurasou no Pet na Kanojo
  • Girls und Panzer
  • Uchurei
  • Psycho-pass
  • Robotic;Notes

עונת אוקטובר – GREAT RISE

Teekyuu
שתי דקות על בחורה שלא יודעת לשחק טניס.

עלילה: יש ארבע בחורות במועדון טניס והן בקושי משחקות טניס. קל להבין את זה מהעובדה שאחת מזוג הבחורות שמופיעות בפרק הראשון בכלל לא יודעת לשחק טניס וכשהיא מנסה לשחק היא עושה רק שטויות ובסוף נמרחת על הבחורה שכן יודעת לשחק.

דעה: איזה פרק ראשון… הזוי. לא ברור לי בכלל מה העלילה ממנו והייתי צריך לפנות ל-ANN כדי לגלות מה העלילה שמנסים לטעון לסדרה הזאת. מכל סדרות שתי הדקות שראיתי זאת גם הייתה עם הכי פחות אנימציה והכי פחות רעיון והכי… גרועה בסופו של דבר. לפחות העונה.

המלצה: לא שווה את 2 הדקות של הפרק.

מה היא עושה?
גם כן מוטיבציה

Sakurasou no Pet na Kanojo
למעון הבעייתיים מגיעה בחורה בלי הבנה בסיסית באיך לחיות.

עלילה: סוראטה הוא בחור די נורמאלי שנשלח למעון סאקורה בגלל שהוא גידל חתול. המעון מלא באנשים גאונים והזויים הזויים, כמו מתכנת גאון שמסתגר בחדרו, שחקן מוכשר שעסוק מדי עם בחורות מבוגרות ויוצרת אנימה מאוד מוכשרת שהיא גם חרמנית בטירוף. יום אחד מגיעה מאשירו, מישהי חדשה, למעון, וסוראטה צריך לטפל בה. הוא עד מהרה מגלה שהיא מוכשרת בציור, אך מתקשה לעקל את חוסר היכולת שלה להבין דברים בסיסיים, כמו איך להתארגן לבית ספר. איך חייהם יראו מעכשיו?

דעה: קראתי על הסדרה לפני שהיא יצאה והרעיון נשמע לי חביב. לדעתי הביצוע של הפרק היה ממש טוב ודווקא יצא מצחיק יותר משחשבתי, לכן אני שמח שהתחלתי ואני מתכנן להמשיך. אני חושב שמעון של אנשים עם בעיות זה קונספט מעניין, במיוחד כשהדמות הראשית שלנו היא בחורה שלא ממש מבינה מה לעשות בחיים על אף שהיא סוג של גאון. לאן יפתחו את זה מכאן? רק הזמן יגיד, אבל אני מתכנן לעקוב.

המלצה: לחובבי הקומדיות בסגנון סלייס אוף לייף.

דבר ראשון לראות בבוקר
היא פרקה את הבגדים מהתיק, אפשר להגיד.

Girls und Panzer
תיכוניסטיות מתחרות בלחימה בעזרת טנקים.

עלילה: במציאות שלנו אף אחד לא העלה על דעתו גבר רוכב על טנק. מיהו היא בת לשושלת ידועה של אנשים שעוקבים אחרי דרך הטנקים, אך היא שונאת לרכוב על טנקים ולכן הולכת לתיכון רק לבנות שבו אין את זה. באותה שנה מחזירים את לימודי דרך הטנקים לתוכנית הלימודים בשביל תחרות גדולה ביפן. מיהו התלמידה היחידה עם ניסיון בדרך הטנקים אך היא לא רוצה לקחת בזה חלק אבל בגלל החברות החדשות שלה היא בסוף מסכימה לקחת חלק. מה יקרה מכאן?

דעה: זה לא היה גרוע כמו שציפיתי שזה יהיה. זה לא הכיל פאנסרביס מיותר, זה היה מאוד עלילתי ובנה עולם שבו ברור לכולנו שמי שמוביל את המדינה זה נשים חזקות שרוכבות על טנקים. האנימציית טנקים בתחילת הפרק קצת הזכירה לי משחקי טנקים ישנים מה שמאוד הצחיק אותי, אבל סך הכל, לא מצאתי סיבה אמיתית לפסול את הסדרה לפי הפרק הראשון שלה, חוץ מהעובדה שהקבוצה הראשונה שתרגמה את זה הייתה מאוד טרולית בתרגום.

המלצה: מומלץ למי שאהב סטרייק וויטצ'ס? צריך לראות יותר כדי לפתח דעה מוצקה.

טנקים! בעיצוב מוזר משהו
פרופוגנדה נאצית, מישהו?

Uchurei
הוא נמצא בתוך חללית שהתרסקה על כדור הארץ, אבל האם הוא חיזר או רוח?

עלילה: החבר'ה שלנו מסתכלים על השמים כשלפתע הם רואים כוכב נופל, שמסתבר להיות חללית שמתרסקת מאוד קרוב אליהם. בתוך החללית הם מוצאים תינוק קטן ומוזר שאין לו דופק. הבחור ישר טוען שמדובר פה על חייזר בזמן שהבחורה טוענת שאם אין לזה דופק וזה חיי זה רוח שהכניסה בבחור דיבוק. הויכוח נמשך ובדרך אנחנו מגלים שהתינוק די מסוכן עם יצור מפחיד בתוך הראש. לאחר הויכוח מוחלט לקרוא לו אוצ'וריי, כי הוא שילוב של חיזר ורוח. מה יקרה עם התינוק מכאן?

דעה: מה ראיתי כרגע? הציור היה עקום והרעיון היה הזוי. נראה כמו משהו שרק יפנים היו חושבים עליו. מצד שני, אלו פרקים של 3 דקות כל אחד אז אפשר לנסות לעקוב ולראות לאן זה זורם. כרגיל לדעתי על סדרות של 3 דקות, לא בטוח אם זה שווה מעקב.

המלצה: אם יש לכם 3 דקות לבזבז.

חייזר זוהר!
מה הולך פה?..

Psycho-pass
בעתיד רמות הפסיכופטיות של כולנו ימדדו בעזרת שבב.

עלילה: בעולם עתידני המשטרה רודפת אחרי פושעים שרמת הפסיכופטיות שלהם נהייתה גבוהה מדי. אם אין באפשרותם לעצור אותם, הם הורגים אותם במקום, ואף יש להם נשק מיוחד שקובע מתי צריך לשתק ומתי צריך להרוג. כדי לעזור למשטרה נלקחו כמה אנשים עם רמת פסיכופטיות גבוהה שהסיבה היחידה שנשארו בחיים זה כדי לשרת את המשטרה. אקאנה היא שוטרת חדשה שבדיוק נחשפת לעולם הזה וככה היא מכירה את שינייה במהלך המקרה הראשון שלה. מה יקרה ביניהם? ולמה העולם הזה כל כך מעוות?

דעה: סייכו-פאס היא אחת הסדרות שהכי ציפיתי להן העונה, בגלל שזה גם היוצר של מאדוקה, וגם משודר ברצועת נויטאמינה, ולכן קצת התאכזבתי מהפרק הראשון. הוא השאיר בי הרבה עניין ורצון לראות את הפרקים האחרים אבל הכיל בו כמה קטעים ממש מפגרים, כמו העובדה שאקאנה שאמורה לדעת לעשות את העבודה שלה צריכה שכמה פושעים יסבירו לה איך דברים עובדים. מה שכן, כמצופה, בניית העולם משאירה הרבה סימני שאלה והיא אולי הסיבה המרכזית שאמשיך ואראה את הסדרה, בנוסף לאנימציה וצוות מעולים שעובדים על הפרויקט, ועל לנו לשכוח שהיוצר לא בדיוק מוצלח בפרקים ראשונים.

המלצה: מומלץ, בעיקר למי שאוהב עולמות אפלים ומוזרים.

סיפור גורלי ומיסתורי במטרה לגרום לצופים לרצות לראות מעבר לפרק הראשון!
גם הקורבנות יקבלו את גזר דינם בסוף.

Robotic;Notes
המשחק החדש של ניטרו+ מקבל אנימה ברצועת נויטאמינה.

עלילה: אקי מנהלת מועדון רובוטיקה בבית ספר וקאי הוא החבר היחידי במועדון. קאי לא נוהג לעשות כמעט כלום חוץ מלחרוש על משחק בשם קיל-באלאד, בו הוא החמישי הכי טוב בעולם. במשחק משחקים רובוטים שנלחמים אחד נגד השני. במציאות אקי רוצה לבנות רובוט ענקי, אך בשביל לעשות זאת בחצי שנה היא צריכה תקציב. כשהיא מבקשת מסגנית המנהל זאת מציבה לה תנאי מאוד קשה. עליה לנצח בתחרות רובו-וואן הקרובה בעוד שבועיים, האם אקי וקאי יצליחו במשימה? ומה הולך בעולם מסביבם?

דעה: יש לי הרבה ציפיות ממשחק של ניטרו+ אחרי סטיינס;גייט, אבל בינתיים מהפרק הראשון הסדרה נראית די סטנדרטית. חוץ מרפרנציה אחת לסטיינס;גייט בתחילת הפרק ועוד אחת לכאוס;הד בסוף הפרק, לא מצאתי משהו שכבש אותי על הפרק הראשון וזה חבל. תודה רבה להיסטוריה הידועה של נויטאמינה ולעובדה שזה מבוסס על משחק של ניטרו+ אני אמשיך לצפות בזה בתקווה להכנס לזה בפרקים הקרובים, כמו שקרה עם סטיינס;גייט.

המלצה: לאוהבי סדרות על משחקי ניטרו+, אבל עדיף לחכות לדעה נוספת.

המשחק קיל-באלאד
דמות מסתורית כדי שתראו את הפרק הבא!

וככה נגמר לו חלק ד' וכל מה שנשאר הוא רק הסיכום. אבל ייקח קצת זמן עד שאכין את הסיכום.

אני עדיין מחפש אנשים לעשות בטא והגהה, מי שמעוניין שידבר איתי בפייסבוק! (לינק לפייסבוק שלי בפינה)

אם אהבתם, תשאירו פידבק ותחלקו בפייסבוק דרך הלינק למטה.
מקווה לראותכם גם פעם הבאה,
אורי מרקוביץ'

מאת: ThE WoRm

An Otaku, a committee member in AMAI (The Israeli organization for anime and manga), managed some conventions in Israel and translate manga from Japanese to English in my free time. Also a big board game enthusastic.

2 תגובות על ״התחלת עונת אוקטובר 2012 – חלק ד'״

  1. Sakurasou no Pet na Kanojo זה כ"כ חמוד ומצחיק!!! 3> בהחלט רואה את עצמי נהנית מהסדרה הזאת העונה X33

    ופסייכו פאס…. יש לכם את הדמות הראשית ביותר מכוער? Oם בחיי, שקלתי לפרוש באמצע הפרק מרוב הכיעור שלה, וגם בגלל המדבבת.

    את השאר לא ראיתי, וגם לא משך אותי כ"כ לראות : D

    1. רובוטיק;נוטס אמור להיות טוב ממש בקרוב!

      ובקשר לבחורה הראשית. אומרים שאסור לדבר על מואה בהפקה של סייכו-פאס, אבל לוקחים את קאנה האנאזאווה לדבב את הנקבה הראשית. לוגיקה כשלה קשות.

כתיבת תגובה